سوالات متداول :

ارسال سفارشات معمولا چند روز زمان می برند؟
از لحظه پرداخت مبلغ سفارش تا تحویل به پست یا تیپاکس معمولا دو روز کاری طول می کشند که بسته به شرایط ممکن است یک روز زودتر یا دیرتر تحویل پست یا تیپاکس داده شوند.

عیار محصولات نقره شما، چند است؟
عیار رایج در بازار 925 می باشد که یعنی به شمش نقره با عیار 999.9 به اندازه 7.5 درصد فلزات دیگر مانند مس قاطی می کنند تا بتوانند محصولاتی با ضخامت خیلی نازک درست کنند تا قیمت محصول خیلی ارزان شود (این کار باعث می شود محصول فوق خیلی زود تغییر رنگ بدهد) و دستگاه های لیزر یا دستگاه های مشابه بتوانند برش راحتی داشته باشند ولی مجموعه ما از خود شمش نقره 999 استفاده می کند و برای اینکه نقره خالص نرم می باشد و اگر ضخامت محصول خیلی نازک باشد، ممکن است زودتر خم شود، کمی ضخامت محصولات را بیشتر در نظر می گیریم که در این صورت دستگاه های لیزر به سختی می توانند چنین ضخامت هایی را برش بزنند ولی در مجموعه ما محصولات به صورت کاملا دست ساز با ضخامت مناسب، تولید می شوند ولی بخاطر روال بازار روی تمامی محصولات حک 925 زده می شود (در یک کلام، عیار تمامی محصولات ما بالای 925 می باشند ولی بخاطر همراهی با روال بازار حک 925 روی محصولات زده می شوند).

هزینه ارسال سفارشات چقدر می باشد؟
مجموعه گوهر فروش بخاطر اینکه مشتریان گرانقدر هزینه های سنگینی را متحمل نشوند، به داشتن سود کمتر قانع می باشد و در مقابل هزینه های ارسال پستی برای سفارشات بالای سیصد هزار تومان و هزینه ارسال تیپاکس برای سفارشات بالای یک میلیون تومان را برعهده می گیرد تا شما عزیزان بتوانید با کمترین هزینه (نسبت به فروشگاه های دیگر)، بهترین محصولات را با ارسال رایگان، دریافت نمایید.

آیا می توان دریافت کننده سفارش را شخصی جز صاحب حساب کاربری در فروشگاه گوهر فروش، ثبت نمود؟
بله، شما می توانید بعد از عضویت و ورود به سایت، در بخش آدرس ها، تعدادی آدرس را ثبت نمایید و هر بار در ثبت سفارش، هر کدام از آدرس ها را انتخاب نمایید، سفارش به آن آدرس ارسال می گردد (دقت داشته باشید در لحظه ثبت سفارش، هر آدرسی را انتخاب کرده باشید، سفارش به همان آدرس ارسال می گردد و اگر بعد از ثبت سفارش، همان آدرس را ویرایش نمایید، در سفارش های قبلی آدرس ویرایش شده لحاظ نمی شود و سفارش به آدرسی ارسال می شود که قبلا در ثبت سفارش انتخاب کرده بودید و مشخصات ویرایش شده در آدرس فقط برای سفارش های بعدی لحاظ می گردد).

اگر بعد از ارسال سفارش توسط پست یا تیپاکس، بسته گم شود و ثابت شود که توسط مشتری دریافت نشده است، پیگیری های بسته و خسارت به عهده کیست؟
در صورتی که بسته گم شود و ثابت شود که به مشتری تحویل داده نشده است و اداره پست یا تیپاکس قبول کند که بسته گم شده است، در این صورت، در صورت خواستن مشتری گرانقدر، مبلغ پرداخت شده توسط مشتری تماما بدون هیچ کسری، به همان شماره کارت ایشان برگردانده می شود و یا در صورتی که فروشگاه امکان تهیه همان سفارش را داشته باشد و مشتری راضی باشد، سفارش فوق مجددا برای ایشان ارسال می شود و تمامی پیگیری های گم شدن بسته توسط مجموعه گوهر فروش انجام می شود و نیاز نیست مشتری اصلا نگران چنین مواردی باشد.
اگر بسته توسط مشتری دریافت نشود و برگشت داده شود، چه می شود؟
در صورتی که مشتری گرانقدرمان، بخواهد، سفارش لغو می شود و فقط هزینه پست و بسته بندی کسر می شود و بقیه مبلغ به کارت ایشان بازگشت داده می شود ولی اگر مشتری بخواهد، با پرداخت هزینه ارسال مجدد، بسته برای ایشان دوباره ارسال می گردد.
چه زمانی مشتری نباید بسته را از تیپاکس یا پست تحویل بگیرد؟
تمامی سفارشات این مجموعه، در بسته بندی عالی و در قوطی های استاندارد پستی، ارسال می شوند واگر به هر دلیلی در بسته ای که دریافت می نمایید، پارگی قوطی، سوراخ شدن قوطی، مچاله شدن قوطی یعنی قسمتی از قوطی لح شده باشد و بعدا الکی صاف شده باشد، آب خوردگی قوطی و هر مورد دیگری که این امکان را ایجاد کند که محتوای داخل بسته بندی دچار له شدن و شکسته شدن و یا آب خوردن را داشته باشد، مشتری باید با ذکر علت به مامور پست یا تیپاکس، از دریافت بسته خودداری نماید (دقت کنید اگر چنین بسته ای را دریافت کنید، بقیه مسئولیت های شکایت از پست یا تیپاکس آن هم در صورتی که بتوانید اثبات کنید، برعهده خود مشتری می باشد) ولی اگر بسته آسیب دیده را دریافت نکرده باشید و بسته برای فروشگاه برگشت داده شود، در همان دفتر پست یا تیپاکس توسط مسئول فروشگاه و مسئول پست یا تیپاکس بررسی می شود و اگر صدمه ای به محصول وارد شده باشد توسط خود فروشگاه پیگیری می شود و در صورت خواستن مشتری، مبلغ کل سفارش بدون کسری، به کارت مشتری بازگشت داده می شود و یا در صورت رضایت مشتری و در صورتی که فروشگاه امکان تامین مجدد همان سفارش را داشت، همان سفارش دوباره آماده شده و برای مشتری گرانقدر ارسال می گردد.
آیا بعد از اینکه سفارش برای مشتری ارسال شد، امکان لغو سفارش وجود دارد؟
در کل پاسخ این سوال بله است ولی به صورت دقیق تر باید عرض نماییم که این سوال چند پاسخ دارد!
1- اگر بسته بندی سفارش ارسال شده، دچار پارگی یا خرابی شده باشد، کلا مشتری نباید سفارش را تحویل بگیرد و تا سفارش برگشت زده شود و در صورت خواستن مشتری لغو شده و یا دوباره در بسته بندی سالم نزد مشتری ارسال گردد.
2- اگر مشتری سفارش را دریافت کرده باشد و سفارش ارسال شده با محصولی که در سایت سفارش داده بودید، مغایرت داشته باشد، صددرصد از شما دریافت شده و هزینه سفارش برای شما عودت داده می شود و کلیه هزینه های ارسال و برگشت محصول به عهده فروشگاه خواهد بود.
3- اگر مشتری سفارش را دریافت کرده باشد و محصولی که سفارش داده بودند را به صورت سلیقه ای، پسند ننمایند، در این صورت بعد از هماهنگی با فروشگاه، می توانند سفارش را برگردانند و بعد از دریافت محصول توسط فروشگاه، هزینه ارسال و بسته بندی از مبلغ سفارش کسر می شود و مابقی مبلغ سفارش به شماره کارت مشتری برگشت داده می شود.
آیا امکان این وجود دارد که بعد از لغو سفارش به هر دلیلی، مبلغ پرداخت شده توسط مشتری، به شماره کارت دلخواه مشتری برگشت داده شود؟
خیر!!!
چه کل سفارش لغو شده باشد و یا چه بخشی از یک سفارش، تمامی مبالغی که قرار است برای مشتری عودت داده شود فقط به شماره کارتی عودت داده می شود که با همان کارت هزینه سفارش پرداخت شده باشد.